Greenspread lanceert nieuwe huisstijl

Op: 1 september 2014
Door: sander

0 reacties

Deel via

Greenspread lanceert nieuwe huisstijl

Greenspread heeft op 1 september haar nieuwe huisstijl gelanceerd. Het logo, de website, de kleurstelling en zelfs de naam – Greenspread wordt voortaan aaneen geschreven – zijn veranderd. Via de nieuwe huisstijl wil Greenspread op een meer herkenbare wijze communiceren met haar doelgroep.

De ‘G’ uit het logo bestaat uit meerdere doorzichtige vlakken die in verschillende richtingen wijzen. Dit verbeeldt de kern van Greenspread: het op transparante wijze tot stand brengen van uiteenlopende “sustainable connections”.

In het verleden verrichtte Greenspread enkele van haar werkzaamheden vanuit meerdere labels, waaronder InEnergie. Vanaf heden komt de naam Greenspread in alle entiteiten terug:

Vanuit Greenspread Projects richten wij ons op het adviseren over en ontwikkelen van duurzame projecten.

Via Greenspread Services koppelen wij lokale productie van duurzame energie aan lokale afname. Daarbij is onze vergunning voor het leveren van stroom en gas aan kleinverbruikers onmisbaar. Ook de administratie, facturatie en monitoring omtrent (duurzame) energielevering hoort bij Greenspread Services.

Greenspread Investments voorziet ten slotte ieder project van een maatwerkoplossing qua financiële structurering. Hierbij kan het gaan om: crowdfunding, een lening bij een bank of (lokaal) fonds, eigen vermogen, een participatiestructuur of een combinatie hiervan. Uitgangspunt is dat zoveel als mogelijk gebruik wordt gemaakt van lokale financiering.

Aan de missie van Greenspread, het koppelen van lokale duurzame-energie-productie aan lokale afname en lokaal geld, is niets veranderd.

Wie op de hoogte wil blijven van de diverse Greenspread-projecten en de visie van ons bedrijf op de markt, kan ons tegenwoordig in de gaten (blijven) houden via Facebook, LinkedIn en Twitter.


Plaats een reactie